روشناروشنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

روشناي زندگي من

دوست دارم

1392/3/27 12:57
نویسنده : مامان روشنا
484 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برات تنگ شده بود اومدم بگم دوست دارم

دختر شیرینم بعد از زدن واکسن 18 ماهگیت خیلی بهونه گیر شدی همش دوست داری بغلت کنم .هر چی هم میگیم فقط میگی نه نه نه نه قربون نه گفتنت برم عشق من.

تازگی رابطه ات با عروسکات بهتر شده میزاریشون رو پات و براشون شعر میخونی میگم شعر بخون میگی شر شر شر شر .... و البته همزمان قر هم هم میدی خیلی نازی روشنا .قلب

خیلی دوست داری برات شعر یا کتاب بخونم .از آهنگ المو خیلی خوشت میاد و کلی میخندی عاشق جوجه هستی و همش میگی طوطو ولی حیف نمیتونم برات بخرم چون اذیتشون میکینی اما خاله تکتم جوجه داره . با خودش همه جا هم میبره تو هم هر جا هستیم بازی میکنی با هاشون

کلا از حیوونا خوشت میاد سگ گربه مرغ و خروس حتی مورچه هروقت مورچه میبنی میگی پوچه پوچه . من شعر حمومک مورچه داره میخونم تو هم میخندی

کلا بگم کارم تو خونه شعر خوندن برای توئه و بابا معتقده که منو تو آخر آلودگی صوتی هستیم و راست هم میگه

خوب فعلا باید تمومش کنم

دوست دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)