روشناروشنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

روشناي زندگي من

عشق من تولد 19 ماهگیت مبارک

1392/4/10 13:31
نویسنده : مامان روشنا
340 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رویایی من

عشق اهورایی من

نفسم دیروز 19 ماهه شدی .زیباتر شدی شیرین تر شدی باهوشتر شدی و وابسته تر .

عزیزم اینقدر به مامان واسته شدی که من کاری جز تو ندارم و تو کاری جز پیش من بودن .برای تولد 19 ماهگیت بردمت فروشگاه برات یه لباس صورتی ناز خریدم که وقتی پوشیدی فقط میتونستم بخورمت .کارتهای بن بن بن (خنده) مقدماتی هم برات خریدم البته هنوز زوده اما من همش عجله دارم .

دختر خوبم نمیدونم چرا اینقدر کم خوابی شبها خیلی بیدار میشی انگار همش میخوای چک کنی ببینی هستم یا نه؟ عشق من من همیشه پیشتم اگه مجبورم صبح برم سر کار و بزارمت مهد معذرت میخوام اما این برای تو هم خوبه دوست دارم مثل مامان مستقل باشی و قول میدم همیشه کمکت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
29 تیر 92 12:01
تولدت مبارك خاله جووووووووون دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/