روشناروشنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

روشناي زندگي من

مامان تنها

1392/6/18 14:02
نویسنده : مامان روشنا
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

بازم ببخش که برای وبلاگت وقت نمیزارم واقعا نمیرسم .سرکار که فرصت نمیشه همش مراجع دارم تو خونه هم که تا برم سراغ کامپیوتر تو قبل از من رسیدی و نشستی و داری دکمه های کیبورد رو میزنی و همش میپرسی این چیه ؟الهی قربون حرف زدنت برم .فدای قصه گفتنت ،خندیدنت بازی کردنت خیلی دوست دارم دخترم .

دختر خوبم تو فکرم که از هفته آینده از شیر بگیرمت هرچند میدونم چقدر وابسته ای ، هرچند دلم برای شیر خوردنت و نگاه زیبات موقع شیر خوردن و محکم بغل کردنت و نوازش موهای نازت تنگ میشه اما این به نفع خودته آخه غذا کم میخوری و تازه شبها خوب نمیخوابی همه ی حواست به شیر مامانیه انگار همش نگرانشونی که ببینی سر جاشون هستند یا نه . امیدوارم تو هم کمکم کنی دوست ندارم اذیت بشی .قول میدم بیشتر بیرون ببرمت و سرگرمت کنم تا کمتر به یادشون بیفتی .

عشق من میخوام از سرگرمیهای این روزهات برات بگم اول از همه که رقصه اونم با من بابا  دستمونو میگیری و میگی پاشو پاشو .دیگه بازی کردن تو اتاقت اونم با من و بابا میای دستمونو میگیری و میگی توتاق توتاق یعنی بریم تو اتاقت بازی کنیم  .برات یک سه چرخه خریدیم دوستش داری و سرگرمت میکنه .سی دی های بی بی انیشتن رو هم برات خریدم قشنگن و با هم نگاه میکنیم و من همش برات توضیح میدم  خودم هم دوسشون دارم سی دی های ما با نی نی و نی نی کوچولو رو هم دوست داری  .راستی یادم رفت بگم آهنگ گنجشگک اشی مشی رو دوست داری همش میگی برات بخونم نمیدونم کی شنیدی گاهی خودم خوندم شاید گوش کردی و حالا دوست داری بخونم میگی اشی اشی اشی اشی و اینقدر میگی تا من شروع به خوندن کنم .تو ماشین که آهنگ میزاریم اگه شاد باشه میرقصی و گرنه با دقت گوش میدی احساس میکنم به موسیقی خیلی علاقه داری .اگه شادمهر بخونه هرجای خونه باشی میای جلو تلویزیون میشینی تاآخرش و بعد بلند میشی میری .خوب دختر منی دیگه .منم موسیقی خیلی دوست دارم  .

چند تا از عروسکاتو خیلی دوست داری بغلشون میکنی میزاریشون توی تختت و براشون لالایی میخونی یا روی پات میزاری تکونشون میدی  خیلی با نمک شدی روشنا  و مثل ماه تو آسمون میدرخشی

راستی بابا رو هم خیلی دوست داری و بابا هم عاشقته خوشحالم اینقدر باهم دوستین .بابا در مورد تو خیلی با حوصله است هیچوقت تا حالا نشده که حتی یه ذره عصبانی بشه با اینکه گاهی خیلی اذیت میکنی بازم بابا با علاقه بغلت میکنه و آرومت میکنه آخه باباصبرش از من بیشتره خدا رو شکر

دیگه باید به کارام برسم عاشقتم دختر نازم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مژگان
30 شهریور 92 23:54
سلام . میشه بهم بگی که دختر نازتو مهد گل زندگی تو حسابی گذاشتی ازش راضی هستی ؟ ممنونم به ما سر بزن شاید دوستای خوبی بشیم


سلام به وبلاگت سر زدم و نظرمو در مورد مهد نوشتم